Uitgeverij en Distributie

Uitgeverij:
Het stripboek wordt uitgegeven door Stichting Urker Uitgaven. Temidden van het grote aantal uitgegeven boeken over de geschiedenis van Urk is de uitgave van het stripboek een soort thuiswedstrijd en het verhaal van de familie Kropveld is ook een echt Urker verhaal. Daarmee zeggen we meer dan we aanvankelijk misschien direct beseffen: het verhaal van de familie Kropveld is het verhaal over Urker-Joden.

Alle communicatie op één adres:
SPIKKER, GBU en KIEK zijn samen gebundeld op één adres.
De stichting maakt hiervan gebruik voor het drukwerk, website en distributie van het stripboek.

GBU, printmedia, is verantwoordelijk voor het druk- en printwerk. Zij drukken en binden het stripboek in een gewone uitgave met slap- en hard kaft.  Daarnaast printen zij de  speciale uitgave.

Spikker, strategisch-creatief, maakt de website "japiendejoode.nl" met daarin het verhaal van Japien de Joode en zijn gezin , het lesmateriaal voor het onderwijs en de mogelijkheid om stripboeken te bestellen.
Daarnaast wordt ook de distributie door de gezamenlijke bedrijven verzorgd.

Van Kiek, reclame, wordt vooralsnog geen gebruik gemaakt.

Wilt u op de hoogte gehouden worden via de nieuwsbrief?
Stuur ons dan een mail 📩 of doe een voorinschrijving of sponsoring.