Stripboek vordert

In de afgelopen maanden is er hard gewerkt door tekstschrijver Frank Jonker en Meindert en Jelle van Stichting Odulphus.

Ook tekenaar Danker Jan Oreel is druk bezig met het 46 pagina’s tellende stripboek. U ziet hier al een afbeelding weergegeven, de eerste afbeelding ook die is ingekleurd. De tekst komt er later in.

Corona heeft voor vertraging gezorgd. De presentatie van het stripboek staat gepland in de maand september. Deze presentatie zal gebeuren op een wel heel unieke locatie. Hierover kunnen wij nog geen verder mededelingen doen, want dit moet natuurlijk nog een verassing blijven. Wel kunnen wij u vertellen dat we bezig zijn met de voorbereidingen voor een mini-symposium op die dag.

Door voorinschrijving kunt u zichzelf verzekeren van een eerste druk van dit unieke stripboek. Zie daarvoor de pagina van voorinschrijving en sponsoring. Dit laatste kan ook nog steeds. Wilt u dit unieke project ondersteunen dan bevelen wij dit van harte bij u aan.

Wilt u op de hoogte gehouden worden via de nieuwsbrief?
Stuur ons dan een mail 📩 of doe een voorinschrijving of sponsoring.