Teksten klaar, tekenaar druk !

Stripboek van Japien de Joode gaat over de geschiedenis van de enige joodse familie op het eiland Urk die in Sobibor zijn vermoord. Het is de bedoeling dat het stripboek in de maand september wordt gepresenteerd.
Hartverwarmend te merken hoeveel particulieren, bedrijven, organisaties en instellingen, soms anoniem, mee hebben geholpen met kleine maar ook grote giften om het streefbedrag te realiseren. Met elkaar kun je het verschil maken, om stil van te worden.

Toch stoppen we nog niet. Wij proberen een zo groot mogelijke oplage te bereiken en daardoor een zo groot mogelijke verspreiding. Meehelpen kan dus nog steeds.

Door; bestellen van het stripboek  (€ 10,00 excl. verzendkosten) en Sponsoring.
(De betaling kunt u voldoen op rek. nr. NL33 RABO 0352 7334 62 ten name van Stichting Odulphus)

Bestellen
Bestellen  is mogelijk per exemplaar, maar ook in grotere aantallen.
1 stripboek kost u €10,-  (excl. verzendkosten)

Sponsoring
Wilt u meehelpen d.m.v. sponsoring, dan hebben wij vele aantrekkelijke mogelijkheden. Als erkende Anbi-stichting is uw sponsoring aftrekbaar van de belasting.

Sponsoring kan met elk willekeurig bedrag, met voordelen: gratis aantal stripboeken, iedere sponsor vermelden wij op de website, vermelding in het stripboek met uw naam en/of bedrijf, speciale uitgaven met signering, enz.

• Bij sponsoring van €100,- tot €250,-: vermelding op de website plus 1 stripboek
  • Bij sponsoring van €250,- tot €500,-: vermelding op de website plus 1 speciale editie
  • Bij sponsoring van €500,- en meer: Vermelding op de website, 1 speciale uitgave plus vermelding in het stripboek!

Heeft u zelf bijzondere wensen of ideeën? Wij denken graag met u mee!

Uw hulp is noodzakelijk en van harte welkom.

Ga naar Toezegging sponsorbijdrage of gift