Media geeft volop aandacht

In het Urkerland van 4 maart 2021 is een begin gemaakt met de campagne van de stichting Odulphus om het stripboek over Japien de Joode te kunnen realiseren.
De stichting wil er alles aan doen om het verhaal onder de aandacht van leerlingen van de basischool te brengen.
En daar is een stripboek uitermate geschikt voor.

Ook omroep Flevoland heeft aandacht besteed aan het project. De uitzending ervan is via deze link te zien.

In de komende weken zal duidelijk moeten worden of er voldoende draagkracht is om dit project financieel mogelijk te maken. De stichting kan de kosten nu eenmaal niet zelf opbrengen. Zij rekent erop dat velen het doel van dit stripboek en het belang ervan zo belangrijk vinden, dat zij dit graag middels een gift willen ondersteunen. Met elkaar kunnen we ervoor zorgen dat het verhaal verteld blijft worden.